Крест
Покайтесь, ибо Господь грядет судить
Проповедь Всемирного Покаяния. Сайт отца Олега Моленко - omolenko.com
  tolkovanie.com  
  omolenko.com  
  propovedi.com  
  Избранное Переписка Календарь Устав Аудио
  Имя Божие Ответы Богослужения Школа Видео
  Библиотека Проповеди Тайна ап.Иоанна Поэзия Фото
  Публицистика Дискуссии Библия История Фотокниги
  Апостасия Свидетельства Иконы Стихи о.Олега Вопросы
  Жития святых Книга отзывов Исповедь Архив Карта сайта
  Молитвы Слово батюшки Новомученики Пожертвования Контакты
Главная страница сайта Печать страницы Ответ на вопрос Пожертвования Видеоканал проповедей Вниз страницы Вверх страницы К предыдущей странице   К вышестоящей странице   К следующей странице Перевод
Google+ страничка   YouTube канал отца Олега   YouTube канал стихотворений Олега Урюпина   Facebook страничка  


ВКонтакт Facebook Twitter Blogger Livejournal Mail.Ru Liveinternet

   Вход Господень в Иерусалим 

   Обедница. Богослужебные указания. 

   Антифон 1, глас 2, псалом 114.

   Возлюбих, яко услышит Господь глас моления моего.

   Припев: Молитвами Богородицы, Спасе спаси нас.

   Стих: 2: Яко приклони ухо Свое мне, и во дни моя призову.

   Молитвами Богородицы, Спасе спаси нас.

   Стих 3: Объяша мя болезни смертныя, беды адовы обретоша мя.

   Молитвами Богородицы, Спасе спаси нас.

   Стих 4: Скорбь и болезнь обретох, и имя Господне призвах.

   Молитвами Богородицы, Спасе спаси нас.

   Слава, и ныне: Молитвами Богородицы, Спасе спаси нас.

   Антифон 2, псалом 115.

   Веровах, темже возглаголах: аз же смирихся зело.

   Спаси ны Сыне Божий, возседый на жребя, поющия Ти: аллилуиа.

   Стих 2: Что воздам Господеви о всех, яже воздаде ми?

   Спаси ны Сыне Божий, возседый на жребя, поющия Ти: аллилуиа.

   Стих 3: Чашу спасения прииму, и имя Господне призову.

   Спаси ны Сыне Божий, возседый на жребя, поющия Ти: аллилуиа.

   Стих 4: Молитвы моя Господеви воздам, пред всеми людьми Его.

   Спаси ны Сыне Божий, возседый на жребя, поющия Ти: аллилуиа.

   Слава, и ныне: Единородный Сыне:

   Антифон 3, глас 1, псалом 117:

   Исповедайтеся Господеви яко благ, яко в век милость Его.

   Тропарь: Общее воскресение, / прежде Твоея страсти уверяя, / из мертвых воздвигл еси Лазаря Христе Боже. / Темже и мы яко отроцы победы знамения носяще, / Тебе победителю смерти вопием: / осанна в вышних, / благословен Грядый во имя Господне.

   Стих 2: Да речет убо дом Израилев: яко благ, яко в век милость Его.

   Общее воскресение, / прежде Твоея страсти уверяя, / из мертвых воздвигл еси Лазаря Христе Боже. / Темже и мы яко отроцы победы знамения носяще, / Тебе победителю смерти вопием: / осанна в вышних, / благословен Грядый во имя Господне.

   Стих 3: Да речет убо дом Ааронь: яко благ, яко в век милость Его.

   Общее воскресение, / прежде Твоея страсти уверяя, / из мертвых воздвигл еси Лазаря Христе Боже. / Темже и мы яко отроцы победы знамения носяще, / Тебе победителю смерти вопием: / осанна в вышних, / благословен Грядый во имя Господне.

   Стих 4: Да рекут убо вси боящиися Господа: яко благ, яко в век милость Его.

   Общее воскресение, / прежде Твоея страсти уверяя, / из мертвых воздвигл еси Лазаря Христе Боже. / Темже и мы яко отроцы победы знамения носяще, / Тебе победителю смерти вопием: / осанна в вышних, / благословен Грядый во имя Господне. 

   Вход: Благословен грядый во имя Господне, благословихом вы из дому Господня, Бог Господь, и явися нам.

   Тропарь:

     Общее воскресение, / прежде Твоея страсти уверяя, / из мертвых воздвигл еси Лазаря Христе Боже. / Темже и мы яко отроцы победы знамения носяще, / Тебе победителю смерти вопием: / осанна в вышних, / благословен Грядый во имя Господне.

   Слава: Спогребшеся Тебе крещением Христе Боже наш, / безсмертныя жизни сподобихомся воскресением Твоим, / и воспевающе зовем: / осанна в вышних, / благословен Грядый во имя Господне.

   И ныне, кондак: На престоле на небеси, / на жребяти на земли носимый Христе Боже, / ангелов хваление, и детей воспевание / приял еси зовущих Ти: / благословен еси грядый Адама воззвати.

   Таже Трисвятое.

   Прокимен Апостола, глас 4: Благословен грядый во имя Господне, Бог Господь, и явися нам.

   Стих: Исповедайтеся Господеви яко благ, яко в век милость Его.

   Апостол к Филипписием, зачало 247. [Флп. IV, 4 – 9]

   
   Братие, радуйтеся всегда о Господе: и паки реку: радуйтеся.    Братья, радуйтесь всегда в Господе; и еще говорю: радуйтесь.
   Кротость ваша разумна да будет всем человеком. Господь близ.    Кротость ваша да будет известна всем человекам. Господь близко.
   Ни о чемже пецытеся, но во всем молитвою и молением со благодарением прошения ваша да сказуются к Богу:    Не заботьтесь ни о чем, но всегда в молитве и прошении с благодарением открывайте свои желания пред Богом,
   И мир Божий, превосходяй всяк ум, да соблюдет сердца ваша и разумения ваша о Христе Иисусе.    И мир Божий, который превыше всякого ума, соблюдет сердца ваши и помышления ваши во Христе Иисусе.
   Прочее же, братие (моя), елика суть истинна, елика честна, елика праведна, елика пречиста, елика прелюбезна, елика доброхвальна, аще кая добродетель и аще кая похвала, сия помышляйте.    Наконец, братия мои, что только истинно, что честно, что справедливо, что чисто, что любезно, что достославно, что только добродетель и похвала, о том помышляйте.
   Имже и научистеся, и приясте, и слышасте, и видесте во мне, сия творите: и Бог мира будет с вами.    Чему вы научились, что приняли и слышали и видели во мне, то исполняйте, – и Бог мира будет с вами.
 

   Аллилуиа, глас 1: Воспойте Господеви песнь нову, яко дивна сотвори Господь.

   Стих: Видеша вси концы земли спасение Бога нашего.

   Евангелие от Иоанна, зачало 41. [Ин., XII, 1 – 18]

   
   Прежде шести дний Пасхи прииде Иисус в Вифанию, идеже бе Лазарь умерый, егоже воскреси от мертвых.    За шесть дней до Пасхи пришел Иисус в Вифанию, где был Лазарь умерший, которого Он воскресил из мертвых.
   Сотвориша же Ему вечерю ту, и Марфа служаше: Лазарь же един бе от возлежащих с Ним.    Там приготовили Ему вечерю, и Марфа служила, и Лазарь был одним из возлежавших с Ним.
   Мариа же приемши литру мира нарда пистика многоценна, помаза нозе Иисусове, и отре власы своими нозе Его: храмина же исполнися от вони масти благовонныя.    Мария же, взяв фунт нардового чистого драгоценного мира, помазала ноги Иисуса и отерла волосами своими ноги Его; и дом наполнился благоуханием от мира.
   Глагола же един от ученик Его, Иуда Симонов Искариотский, иже хотяше Его предати:    Тогда один из учеников Его, Иуда Симонов Искариот, который хотел предать Его, сказал:
   Чесо ради миро сие не продано бысть на триех стех пенязь и дано нищим?    Для чего бы не продать это миро за триста динариев и не раздать нищим?
   Сие же рече, не яко о нищих печашеся, но яко тать бе, и ковчежец имеяше, и вметаемая ношаше.    Сказал же он это не потому, чтобы заботился о нищих, но потому что был вор. Он имел при себе денежный ящик и носил, что туда опускали.
   Рече же Иисус: не дейте ея, да в день погребения Моего соблюдет е:    Иисус же сказал: оставьте ее; она сберегла это на день погребения Моего.
   Нищия бо всегда имате с собою, Мене же не всегда имате.    Ибо нищих всегда имеете с собою, а Меня не всегда.
   Разуме же народ мног от Иудей, яко ту есть: и приидоша не Иисуса ради токмо, но да и Лазаря видят, егоже воскреси от мертвых.    Многие из Иудеев узнали, что Он там, и пришли не только для Иисуса, но чтобы видеть и Лазаря, которого Он воскресил из мертвых.
   Совещаша же архиерее, да и Лазаря убиют,    Первосвященники же положили убить и Лазаря,
   Яко мнози его ради идяху от Иудей и вероваху во Иисуса.    Потому что ради него многие из Иудеев приходили и веровали в Иисуса.
   Во утрий же день народ мног пришедый в праздник, слышавше, яко Иисус грядет во Иерусалим,    На другой день множество народа, пришедшего на праздник, услышав, что Иисус идет в Иерусалим,
   Прияша ваиа от финик, и изыдоша в сретение Ему, и зваху глаголюще: осанна, благословен грядый во имя Господне, Царь Израилев.    Взяли пальмовые ветви, вышли навстречу Ему и восклицали: осанна! благословен грядущий во имя Господне, Царь Израилев!
   Обрет же Иисус oсля, вседе на не, якоже есть писано:    Иисус же, найдя молодого осла, сел на него, как написано:
   Не бойся, дщи Сионя: се Царь твой грядет, седя на жребяти oсли.    Не бойся, дщерь Сионова! се, Царь твой грядет, сидя на молодом осле.
   Сих же не разумеша ученицы Его прежде: но егда прославися Иисус, тогда помянуша, яко сия быша о Нем писана, и сия сотвориша Ему.    Ученики Его сперва не поняли этого; но когда прославился Иисус, тогда вспомнили, что так было о Нем написано, и это сделали Ему.
   Свидетельствоваше убо народ, иже бе прежде с Ним, егда Лазаря возгласи от гроба и воскреси его от мертвых:    Народ, бывший с Ним прежде, свидетельствовал, что Он вызвал из гроба Лазаря и воскресил его из мертвых.
   Сего ради и срете Его народ, яко слышаша Его сие сотворша знамение.    Потому и встретил Его народ, ибо слышал, что Он сотворил это чудо.

   Вместо "Достойно" - ирмос 9-й песни "Бог Господь, и явися нам".

   Бог Господь, и явися нам, / составите праздник, / и веселящеся приидите, возвеличим Христа, / с ваиами и ветвьми, песньми зовуще: / благословен грядый во имя Господа Спаса нашего.

   Литургиа Златоустова.

   Отпуст праздника: "Иже на жребяти осли сести изволивый, нашего ради спасения, Христос, истинный Бог наш, молитвами Пречистыя Своея Матере и всех святых помилует и спасет нас яко Благ и Человеколюбец".

   На трапезе утешение: ядим рыбы, и вино пием, благодаряще Бога.


Главная страница сайта Печать страницы Ответ на вопрос Пожертвования Персональный видеоканал отца Олега Вниз страницы Вверх страницы К предыдущей странице   К вышестоящей странице   К следующей странице Перевод

Flag Counter
Код баннера
Сайт отца Олега (Моленко)

 
© 2000-2019 Церковь Иоанна Богослова